بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شانس بالای قلعه نویی برای کسب عنوان مربی سال آسیا

http://axgig.com/images/65594636713818650609.jpg

 در صورت کسب عنوان مربی سال آسیا توسط امیرخان،چقدر به اجنبی پرستان خواهیم خندید!
امیر قلعه نوعی که با استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است، یکی از نامزدهای عنوان مربی سال این قاره قرار گرفته است.
 با توجه به قوانین اف ای سی، مربیان خارجی در این فهرست قرار نمی گیرند و به همین دلیل مربی هایی مانند مارچلو لیپی، کارلوس کی روش، آلبرتو زاکرونی و ... در این فهرست جای نمی گیرند. با این وجود قلعه نوعی رقبای سختی در انتخاب شدنش به عنوان بهترین مربی سال آسیا دارد.
به نظر میرسد که از بین سرمربی کره ای تیم اف سی سئول و امیرخان یکی باید انتخاب بشود!
سرمربی ژاپنی که تیمش  در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل دیگر تیم صعود کرده به این مرحله با مربیگری تیم لیپی 8 گل دریافت کرده قائدتا نمی بایست  به عنوان بهترین مربی سال  آسیا انتخاب بشود!
همچنین از بین مربیان موجود در لیگ قهرمانان و تیمهای ملی که ملیت یکی از کشورهای آسیایی را داشته باشند و نیز با تیم ملی یک کشور یا یک تیم باشگاهی عملکرد خیره کننده ای را از خود به جای گذاشته باشند نام مربی خاصی را نمی توان
پیدا کرد.
لذا شاید در صورت شکست سنگین تیم اف سی سئول مقابل شاگردان مارچلو لیپی ،شانس  امیر قلعه نویی به طرز قابل توجهی برای انتخاب شدن بالا ببرد!
وای که اگر امیر خان  به عنوان بهترین مربی آسیا در سال 2013 انتخاب شود!
آنوقت به عشق امیرخان وشماره پیراهن وی روزی 8 بارکاریکاتور عضا تحریریه روزنامه خبرورزشی به همراه تصاویری متنوع از گریه های عادل فردوسی پور را برای خندیدن به اشتراک خواهیم گذاشت!
نکته اخلاقی:البته هیچگاه مسلمانی برای خندیدن و شادی کردن به تمسخر کسی دست نمیزند!اما کسانیکه با حالتی مسخره کننده در طول این یکی دو سال کاری کردند تا فوتبالدوستان مثلا به امیرخان و وضعیت تیمش بخندند،فکر کنیم یه مدتی شوخی کردن با آنها حلال باشد!

                                                                  ««  یاشـار »»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 7 / 1392برچسب: مربی سال 2013 آسیا,امیر قلعه نویی,کنفدراسیون فوتبال آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com